DeFacto yeni mağazasını Piyalepaşa Bulvar AVM’de açtı

Yaşam (Web Sitesi) - Web Sitesi | 23.02.2024 - 11:29, Güncelleme: 23.02.2024 - 13:13 2312+ kez okundu.
 

DeFacto yeni mağazasını Piyalepaşa Bulvar AVM’de açtı

İlk mağazasının kapılarını 2005 yılında açan DeFacto, ‘Ulaşılabilir Moda’ anlayışı ile mağaza ağını genişletmeyi sürdürüyor.
Yeni mağazasını İstanbul’un gözde semtlerinden olan Beyoğlu’ndaki Piyalepaşa Bulvar AVM’de hizmete sunan DeFacto, binlerce ürünüyle moda tutkunlarının buluşma noktası olmaya devam ediyor. Müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını tek bir noktada karşılayabilme anlayışıyla ev giyiminden ayakkabıya, aksesuardan iç giyime kadar birçok farklı kategoride binlerce ürünü bir arada sunan DeFacto, yurt içi ve yurt dışı mağaza yatırımlarını sürdürüyor. DeFacto’nun yatırımlarına eklediği son mağazası ise İstanbul Beyoğlu’ndaki Piyalepaşa Bulvar AVM’de yer alıyor.   Asya’dan Avrupa’ya kadar toplamda 6 kıtada faaliyet gösteren DeFacto’nun Piyalepaşa Bulvar AVM’deki 1373 metrekarelik yeni mağazasında her yaşa ve her tarza uygun binlerce ürün tüketicilerin beğenisine sunulacak. Müşterinin tercihlerine yönelik tasarladığı trend ürünleriyle beğeni toplayan DeFacto, yeni mağazasında da alışveriş severleri buluşturacak.  DeFacto hakkında:  2005 yılında kurulan DeFacto, global moda markası olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. 500’e yakın mağazada müşterileriyle buluşan DeFacto, online operasyonlarıyla birlikte tüm dünyada 100 milyonlarca müşteriye hizmet vermektedir. Hazır giyim sektörünün öncüleri arasında yer alan DeFacto, global bir moda markası olmakla birlikte aynı zamanda bir teknoloji şirketi olarak faaliyetlerini sürdürmektedir. DeFacto Teknoloji çatısı altında 300’ü aşkın kişiden oluşan developer takımı ile omni-channel teknolojilerinin altyapılarını üretmektedir. Tüketici talep ve beklentileri doğrultusunda hareket eden marka, DeFacto COOOL, DeFacto FİT, DeFacto Modest, DeFacto LIFE, DF Plus, Fall in Love alt markalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturmuştur. DeFacto aynı zamanda, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni baz alarak Global Compact ve Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) imzacısı ve Better Cotton Initiative üyesi olarak hem toplumsal hem de çevre alanındaki taahhütlerini kararlılıkla yerine getirmektedir. Marka 2022 yılında 9. Sürdürülebilirlik Raporu’nu kamuoyu ile paylaşmıştır.  
İlk mağazasının kapılarını 2005 yılında açan DeFacto, ‘Ulaşılabilir Moda’ anlayışı ile mağaza ağını genişletmeyi sürdürüyor.

Yeni mağazasını İstanbul’un gözde semtlerinden olan Beyoğlu’ndaki Piyalepaşa Bulvar AVM’de hizmete sunan DeFacto, binlerce ürünüyle moda tutkunlarının buluşma noktası olmaya devam ediyor.

Müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını tek bir noktada karşılayabilme anlayışıyla ev giyiminden ayakkabıya, aksesuardan iç giyime kadar birçok farklı kategoride binlerce ürünü bir arada sunan DeFacto, yurt içi ve yurt dışı mağaza yatırımlarını sürdürüyor.

DeFacto’nun yatırımlarına eklediği son mağazası ise İstanbul Beyoğlu’ndaki Piyalepaşa Bulvar AVM’de yer alıyor.

 

Asya’dan Avrupa’ya kadar toplamda 6 kıtada faaliyet gösteren DeFacto’nun Piyalepaşa Bulvar AVM’deki 1373 metrekarelik yeni mağazasında her yaşa ve her tarza uygun binlerce ürün tüketicilerin beğenisine sunulacak. Müşterinin tercihlerine yönelik tasarladığı trend ürünleriyle beğeni toplayan DeFacto, yeni mağazasında da alışveriş severleri buluşturacak. 

DeFacto hakkında: 

2005 yılında kurulan DeFacto, global moda markası olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. 500’e yakın mağazada müşterileriyle buluşan DeFacto, online operasyonlarıyla birlikte tüm dünyada 100 milyonlarca müşteriye hizmet vermektedir. Hazır giyim sektörünün öncüleri arasında yer alan DeFacto, global bir moda markası olmakla birlikte aynı zamanda bir teknoloji şirketi olarak faaliyetlerini sürdürmektedir.

DeFacto Teknoloji çatısı altında 300’ü aşkın kişiden oluşan developer takımı ile omni-channel teknolojilerinin altyapılarını üretmektedir. Tüketici talep ve beklentileri doğrultusunda hareket eden marka, DeFacto COOOL, DeFacto FİT, DeFacto Modest, DeFacto LIFE, DF Plus, Fall in Love alt markalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturmuştur.

DeFacto aynı zamanda, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni baz alarak Global Compact ve Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) imzacısı ve Better Cotton Initiative üyesi olarak hem toplumsal hem de çevre alanındaki taahhütlerini kararlılıkla yerine getirmektedir. Marka 2022 yılında 9. Sürdürülebilirlik Raporu’nu kamuoyu ile paylaşmıştır.

 

İstanbul HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yuzyilgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.